Customer success manager België

PS. dit doen wij

Bij PS in foodservice verzamelen, verrijken en verspreiden we productinformatie in de wereld van eten en drinken buitenshuis. Dat doen we best aardig, want met ruim 300.000 producten en 1.000 producenten hebben wij de grootste databank in Nederland en België. Wie gerichte informatie zoekt over producten – van inspiratie, packshots, recepten en allergenen tot voedingswaarde, logistieke data en keurmerken en herkomst – kan bij ons terecht, denk bijvoorbeeld aan groothandels en afnemers als cateraars. Wij geloven in ‘turning productdata into value’, de keten van dienst zijn met alle informatie die wij te bieden hebben. Daarnaast kunnen wij op basis van onze data een bijdrage leveren aan de verduurzamen van de misschien wel de leukste branche die er is. Help jij mee deze mooie kansen in België te verzilveren?

Customer success manager: ga jij het doen?

Het doel is 100% dekking van alle productinformatie, van alle producten voor alle groothandels en afnemers in de foodservice. Door het op en uitbouwen van duurzame groothandel en afnemer relaties en het brengen van een groeiversnelling in het werven van nieuwe producenten. Je bent in staat om dit te doen in vormen als digitale afspraken, google ads, posts, webinars, email en andere slimme efficiënte manieren.

Met een flinke dosis pro-activiteit, elke dag op een intelligente effectieve en efficiënte manier op zoek naar nieuwe klanten (producent, groothandel of afnemer) om onze database te verrijken.

Je vormt samen met de parttime Business Development Manager en een Customer support manager producenten, “Team België”. Samen zet je acties uit om PS in foodservice verder te verankeren in de Belgische foodservicebranche.

Dus bij jij creatief, commercieel en servicegericht ingesteld dan past deze functie bij jou!

Jij in een notendop

  • Je bent tweetalig. Nederlands + Frans (spreken/schrijven, NL is je moedertaal)
  • Je bezit minimaal een Bachelor opleiding (commercieel, marketing of Food & Business)
  • Je snapt de wereld van de marketingmethodes, kan waardevolle (online) content creëren en zorgt voor zichtbaarheid op de momenten dat het nodig is zonder het product aan de klant op te dringen
  • Naast indirect contact krijg je energie van het in contact staan met klanten en ze te helpen met e-commerce vraagstukken of het verduurzamen of gezonder maken van hun assortiment
  • FAIL FAST, LEARN FASTER is een motto dat op jouw lijf is geschreven.
    Wij vinden je mentaliteit belangrijker dan je skills!

Je nieuwe job in een notendop

Als Customer Success Manager ben je in de weer met B2B-communicatie in een zelfstandige werkomgeving (thuiswerk). PS in foodservice is gesitueerd in Ede (hoofdkantoor in het World Food Center, Nederland) en we vinden het fijn als je af en toe naar kantoor komt.

Daarnaast:

  • Ben je 4 of 5 dagen beschikbaar
  • Maak je deel uit van een klein, gedreven team uit Nederland en België
  • Heb je flexibele werktijden
  • Krijg je een marktconform salaris.

interesse?

Solliciteren doe je door je CV en motivatiebrief – of een zelfgekozen presentatievorm – vóór 4 februari te sturen naar Alain Ketelslegers via alain@PSinfoodservice.com
Nog vragen vooraf?  Stel ze gerust per mail of bel Alain op +32 498 58 64 71

Interessante vacature?

Is dit een interessante vacature voor jou?
Stuur dan jouw CV + motivatiebrief (of andere vorm) naar Alain Ketelslegers:
alain@PSinfoodservice.com.

Heb je vragen over deze functie?
Mail Alain of bel naar +32 498 58 64 71

Word jij onderdeel van dit team?