Je start met PS in foodservice door het sluiten van een overeenkomst. Deze wordt altijd opgesteld in de vorm van een jaarlijks abonnement. Er zijn verschillende abonnementsvormen waaruit je kunt kiezen. Welk abonnement het beste past bij jouw bedrijf kun je ontdekken in dit abonnementen overzicht.
Vind je het lastig in te schatten welke diensten van grote waarde kunnen zijn voor jouw bedrijf? Vraag dan een vrijblijvend adviesgesprek aan. Wij denken graag met je mee welk abonnementsvorm de beste return on investment biedt. Wil je graag direct starten? Dat kan uiteraard ook!
Waarom aansluiten bij PS in foodservice?
Door te starten met PS in foodservice zorg je ervoor dat je jouw organisatie ontzorgt: de productinformatie van jouw assortiment is actueel en 24/7 beschikbaar. Direct onderhouden door de producenten zelf. Dat bespaart je een hoop tijd, geld en energie.
Dit krijg je bij een abonnement:
- Inzichten in jouw assortiment met betrekking tot ingrediënten, allergenen, voedingswaarden en keurmerken
- Per product inzicht in de allergenen en de eventuele wijzigingen.
- Rapportages die inzicht geven in hoe gezond en duurzaam je assortiment is.
- Naast verplichte etiketgegevens zijn ook éxtra gegevens beschikbaar, zoals vezels, dierlijk- en plantaardig eiwit of kenmerken zoals halal of vegan.
- Eenvoudig en snel toegang tot actuele productinformatie van al je leveranciers. Met alle informatie in dezelfde database.
- Je eigen Digitale Catalogus. Een overzicht van al je assortiment, met de actuele productinformatie, foto’s, en productverhaal. Een handige tool om productinformatie te communiceren richting collega’s & externe (keurings)instanties. Binnen de digitale catalogus vindt je met behulp van de filteropties altijd de producten terug die voldoen aan de geselecteerde criteria.
- Mogelijkheid om de productinformatie te koppelen aan je interne ICT systeem of rekentool.
- Goede service bij vragen . Via mail en telefoon wordt je door een enthousiaste medewerker geholpen.