Werkwijze

Wat krijg ik als ik werk met PS in foodservice?
Door gebruik te maken van ons systeem kun je gemakkelijker voldoen aan de groeiende productinformatiebehoefte van groot- en detailhandel, afnemers en consumenten. Het grote voordeel van ons systeem: het borgen van productinformatie op één plek, die gedeeld en gebruikt kan worden via koppelingen met ons systeem. Je productinformatie komt terug in het FoodBook, op bestelsites, in softwaretools. PS kan ook als bron fungeren voor je eigen website.

Een opsomming:

  • Jouw productinformatie wordt naar je klanten gebracht; kwaliteitsvol en overzichtelijk. Het stroomlijnen en ontlasten van de interne organisatie gebeurt vanuit één plek.
  • Jouw productinformatie-mutaties worden automatisch verzonden naar je klanten.
  • Jouw productinformatie is zichtbaar in het FoodBook; meer dan 400 bezoekers per dag!
  • Vergrootte zichtbaarheid op de markt! Als nieuwe producent in ons systeem wordt jouw merk gepromoot in onze nieuwsbrieven!
  • Gratis marketingworkshops en productmarketing advies.
  • Een gratis Digitale Catalogus in eigen huisstijl! Een overzicht van al je producten met up-to-date productinformatie, foto’s en productverhaal. Deze Digitale Catalogus geeft je verkoop binnendienst, salesteam en de (potentiële) klant inzicht in je totale assortiment.
  • Jouw productinformatie ook automatisch in veelgebruikte apps en tools die je klanten gebruiken.

Welke informatie kan ik borgen bij PS in foodservice?

  • Certificaten
  • Keurmerken
  • Kenmerken
  • Commerciële informatie (verhaal, perfect name, foto’s, video’s, recepten)
  • Logistieke informatie
  • Ingrediënten
  • Allergenen
  • Voedingswaarde

Geen bestanden of portals meer vullen bij de groothandels doordat alle productinformatie (inclusief packshots en logistieke gegevens) bij ons beschikbaar is. Dit scheelt een hoop tijd! Informeer daarom je groothandels hierover, dan weten zij dat dit via ons systeem opgehaald kan worden.

Wist je dat je je ook in het Engels, Duits en Frans in kunt voeren in onze database? Daarnaast kun je ook makkelijk links naar meertalige productsheets maken. Erg handig als je ook afnemers in het buitenland hebt!

Starten
Werken met ons systeem begint met het sluiten van een overeenkomst. Hierna volgen de medewerkers die de producten gaan invoeren een gratis workshop over de Data Entry. Met deze workshop leer je vlot hoe je kunt werken met ons systeem.

Vervolgens volgt 1 (eventueel meerdere) medewerker van sales of marketing de gratis marketingworkshop. Hier leer je over alle marketingvoordelen die je krijgt zodra je gaat werken met ons systeem. Denk hierbij aan de Digitale Catalogus, het gebruik van de productinformatie voor je eigen website en hoe wij jouw productinformatie doorzetten naar groothandels, afnemers en consumenten.

Eenmaal je producten zijn ingevoerd wordt er van je verwacht dat je de productinformatie bijwerkt bij elke wijziging. Wij streven verder naar informatie met een maximale oudheid van 6 maanden. In de Portal staan handige rapporten die je hierbij helpen. Zo krijg je snel inzicht in hoe je productinformatie erbij staat en wat je nog moet verbeteren.

Wij zijn telefonisch goed bereikbaar en willen je altijd helpen bij het invoeren van je productinformatie.

De kosten
Iedereen die productinformatie in ons systeem borgt sluit een abonnement af. Voor de kosten, klik hier!

Neem vooral contact met ons op, dan kijken we samen naar jouw mogelijkheden en kosten wanneer je gaat starten.

Start vandaag nog met het efficiënt invoeren, delen of inzien van productinformatie

Tijdsbesparend

Gemakkelijk

Betrouwbaar

Up-to-date